امام رضا علیه السلام فرمود: هر کس که عاشورا، روز مصیبت و اندوه و گریه اش باشد، خداوند روز قیامت را برای او روز شادی و سرور قرار می دهد.بحار الانوار، ج ۴۴، ص .۲۸۴

هنوز سی و پنج سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری آن یار سفر کرده، امام شهدا و ملت عظیم الشان ایران امام خمینی (ره) نگذشته است.

در محرم‌الحرام سال ۱۳۵۷ حسین زمانه آمده بود تا یزیدیان را از پای در آورد و این‌ بار پیروزی ظاهری و باطنی هر دو نصیب پیروان حسین علیه‌السلام گردید.

چه زیبا شناخته بود رهبر کبیر انقلاب اسلامی فکرهای آلوده و منحرف را و برای اینکه در آینده افرادی حتی با سابقه انقلابی و مدعی خط امام نتوانند به مبانی اعتقادی و ارزشهایی که این انقلاب را به پیروزی رساند خدشه ای وارد کنند فرمودند :

” گریه کردن بر عزای امام حسین، زنده نگهداشتن نهضت و زنده نگهداشتن همین معنا که یک جمعیت کمی در مقابل یک امپراطوری بزرگ ایستاد، دستوراست.

عاشورا روز عزای عمومی ملت مظلوم است، روز حماسه و تولد جدید اسلام و مسلمانان است.

روضه سیدالشهدا برای حفظ مکتب سیدالشهداست. آن کسانی که می‌گویند روضه سیدالشهدا را نخوانید، اصلا نمی‌فهمند مکتب سیدالشهدا چه بوده و نمی‌دانند یعنی چه، نمی‌دانند این گریه‌ها و این روضه‌ها حفظ کرده این مکتب را. “

و به تاسی از پیر جماران امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) فرمود :

” این‏جانب همه‏ى مردم – بخصوص جوانان – را به … گرم نگهداشتن مراسم عزادارى سالار شهیدان حسین‏بن‏على توصیه مى‏کنم.”

به نظر می آید با روی کار اومدن این دولت و حمایت از جبهه اصلاحات و به به محض اینکه دوباره روزنه تنفسی را برای خود باز دیده اند این گرگ های در پوستین میش شروع به خودنمایی و پرده برداشتن از اعتقاداتی کرده اند  که نمونه اش رقص در روز عاشورای سال 88 یا توهین روزنامه های زنجیره ایشان به احکام الهی بوده است کرده اند:

نجفقلی حبیبی رئیس سابق دانشگاه علامه در دوره اصلاحات هفته پیش در برنامه دیروز امروز فردا  روی انتن رسانه ملی گفت:سالانه در ایام عاشورا چه پول هایی در مملکت خرج میشود اما بازده اینها چقدر است ؟ فقط 4 نفر میرن گریه میکننو تمام میشود.!

سوال اینجاس که چرا ایشون این همه مسائل ضد فرهنگی را رها کرده و درست دست روی نقطه ای میگذارد که به گفته بنیانگذار انقلاب اسلام را زنده نگه داشته است ؟؟ در حالی که این مرد یا بهتر بگویم نامرد سال 88 که فتنه گران در عاشورای حسینی پایکوبی و رقص خیابانی راه انداخته بودند سکوت کردند و کلمه ای اعتراض نکردند و درست جایی را میزند که دشمنان اسلام در  طول هزار و چهارصد سال نتوانستند بزنند! و حالا این شده است دغدغه رهنگی ایشان!

 

به نظر شما این اتفاقی است ؟

 والعاقبة للمتقین..........

دانلود فیلم



نظرات شما عزیزان:

بسیجی
ساعت2:22---27 مرداد 1393
بیخود نیست نتیاناهو گفت:اصلاح طلبان بزرگ ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند
خدا لعنتشون کنه..هر روز بیشتر از قبل گند میزنند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی ,  ,